Obchodní podmínky
1. Základní ustanovení
1.1 Tyto Podmínky upravují práva a povinnosti Klienta/Objednatele a Poskytovatelky (Ing. Lenky Vymlátilové) pro poskytování služeb, které Poskytovatelka nabízí a zprostředkovává prostředníctvím webových stránek www.vymlatilova.cz.
1.2 Tyto Podmínky jsou součástí každé uzavřené smlouvy. Uhrazením faktury Klient s Podmínkami souhlasí.
1.3 Znění Podmínek může Poskytovatelka měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. Předmět smlouvy, objednání služby
3. Cena služeb a platební podmínky
4. Práva a povinnosti Klienta/Objednatele
4.1 Klient odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil se Podmínkami Poradenství.
4.2 Klient si je vědom faktu, že návody, rady, doporučení, které během Poradenství obdrží, jsou určeny zdravým lidem a mají pouze informativní charakter. Za jejich aplikaci do osobního života nese Klient plnou odpovědnost.
4.3 Pokud zdravotní stav Klienta vyžaduje zvláštní přístup, např. specifický výživový režim, omezení určitého druhu výživy, omezení pohybové aktivity je Klient tento stav povinen neprodleně konzultovat se svým ošetřujícím lékařem, řídit se jeho doporučeními a následně o tom bez zbytečného odkladu informovat Poskytovatelku.
4.4. Klient si je vědom, že poskytnuté návody, rady, doporučení získané během Poradenství nejsou poskytováním zdravotních služeb ve smyslu zákona č. 373/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů.
4.5 Klient má právo na srozumitelné objasnění postupů v rámci jednotlivých Poradenství.
4.6 V případě, že se Klient nemůže z jakýchkoliv důvodů dostavit na sjednané individuální Poradenství, musí se Poskytovatelce omluvit nejpozději 24 hodin před stanoveným termínem. V případě, že Klient řádně neomluví svoji absenci nebo ji omluví v termínu 24 hodin před sjednaným termínem, má Poskytovatelka právo požadovat po Klientovi úhradu za rezevovaný čas, a to ve 100% výši dle platného ceníku uvedeného dle čl. 3.1 těchto Podmínek.
5. Práva a povinnosti Poskytovatelky
5.1 Poskytovatelka se zavazuje pečovat v rámci svého předmětu činnosti a v rámci certifikované metodiky STOB o Klienta s odbornou péčí, jejíž rozsah je dán vzděláním Poskytovatelky, certifikovanou metodikou STOB a Etickým kodexem STOB.
5.2 Poskytovatelka je povinna srozumitelně objasnit Klientovi veškeré postupy v rámci jednotlivých Poradenství.
5.3 Poskytovatelka vede záznamy o stavu Klienta v rozsahu vstupního dotazníku, průběžných výsledků antropometrických měření, pouze ale v případě, že Klient tato měření podstupuje, dále poskytnuté informací o zdravotním stavu a o poskytnutých návodech, doporučeních a radách.
5.4 Poskytovatelka uchovává záznamy o stavu Klienta po dobu trvání individuálního Poradenství.
5.5 Poskytovatelka je povinna zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech týkajících se Klienta, které se při individuálním Poradenství dozvěděla.
6. Ochrana osobních údajů
6.1 Účastí na individuálním nebo skupinovém Poradenství bere Klient na vědomí zpracování svých osobních údajů v rozsahu:
-
- jméno, příjmení, datum nebo alespoň rok narození, adresa trvalého bydliště, e-mailová adresa, telefonní číslo,
- dále se zpracováním antropometrických dat Klienta: výška, váha, výsledky z měření složení těla a informací o zdravotním stavu (souvisejícím se stravovacím a pohybovým režimem),
- vstupního dotazníku.
6.2 Výše uvedená zpracování osobních údajů přímo souvisí s individuálním nebo skupinovým Poradenstvím, účelem tohoto zpracování je poskytnutí Poradenství. Klient rozumí tomu, že pokud z jakéhokoliv důvodu nebude souhlasit s tímto zpracováním, nemusí se individuálního nebo skupinového Poradenství účastnit.
6.3 Údaje budou zpracovávány a uchovávány v souladu s nařízením (EU) 2016/679, GDPR. Po ukončení individuálního nebo skupinového Poradenství nebude Poskytovatelka osobní údaje Klientů dále uchovávat s výjimkou kontaktních údajů, které mohou být použity pro zasílání informací o podobných akcích pořádaných Poskytovatelkou. Klient může kdykoliv po skončení individuálního nebo skupinového Poradenství využít svého práva a požádat o to, aby již žádné další informace o podobných akcích nedostával.
7. Odstoupení od kupní smlouvy
7.1 V případě, že objednávka služeb Poskytovatelky byla uzavřena distančním způsobem a Poskytovatelka ji akceptovala, má Klient právo odstoupit od tohoto smluvního vztahu, a to ve lhůtě 14 dnů od zaslání objednávky, a to pouze za podmínky, že Klientem je spotřebitel, tedy fyzická osoba jednající mimo svoji podnikatelskou činnost.
7.2 Pro odstoupení od smlouvy dle čl. 7.1 může Klient použít vzorový text uvedený níže, který zašle Poskytovatelce na e-mail nebo na adresu sídla Poskytovatelky. V takovémto případě odstoupení má Klient nárok na vrácení celkové částky ceny objednané služby.
Pro odstoupení od kupní smlouvy je nutné Poskytovatelce zaslat e-mail s textem: "Já,............, odstupuji od smlouvy ze dne DDMMRR, která byla uzevřena mezi Vámi, coby Poskytovatelkou služeb, a mojí osobou jako Klientem."
Odstoupení od kupní smlouvy Klient zašle na e-mailovou adresu Poskytovatelky lenka.vymlatilova@seznam.cz.
7.3 Poskytovatelka má právo odstoupit od smlouvy v případě, že vyjde najevo, že Klient/objednatel poskytl nepravdivé informace nebo zamlčel informace ohledně svého zdravotního stavu, které jsou nezbytné pro řádný a odborný výkon činnosti Poskytovatelky.
8. Práva z vadného plnění
8.1 Klient má právo vytknout vadu poskytnuté služby bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit. Nejdéle však do šesti měsíců od převzetí předmětu plnění.
8.2 V případě, že je vada odstranitelná, má Klient právo požadovat opravu nebo doplnění toho co chybí, anebo přiměřené slevy z ceny. Není-li možné vadu odstranit a nelze-li službu řádně využívat, může Klient od smlouvy odstoupit, anebo se domáhat přiměřené slevy.
8.3 Poskytovatelka je povinna řádně vytknutou vadu – reklamaci - vyřídit do 30 dnů od přijetí reklamace.
8.4 Práva z vadného plnění se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
9. Závěrečná ustanovení
9.1 Odesláním objednávky Klient souhlasí s Podmínkami.
9.2 Podmínky a právní vztah mezi Klientem/objednatelem a Poskytovatelkou se řídí právním řádem České republiky, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
9.3 Objednávka sužby může být kdykoliv ukončena písemnou dohodou Klienta a Poskytovatelky.
10. Doplňující a důležité informace
Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 20.4.2024.